72 timer fra dør til dør

Der er under en uge til, at valgstederne lukker. Intet er afgjort, før den sidste stemme er i hus. Radikale Venstre holder dampen oppe og samtalerne i gang i de sidste 72 timer af valgkampen
Mange danskere er endnu i tvivl. Derfor går radikale kandidater og frivillige fra dør til dør i valgkampens sidste timer. Man kan allerede nu melde sig til at være i den sidste bølge. I Aalborg, Aarhus, Odense og København vil der være centraler, hvor man kan få rutekort, postkort og ikke mindst både morgenmad og god stemning. Samtidig åbner Radikale Venstre et callcenter, som man kan ringe til fra søndag kl. 09.00 til onsdag, når valgstederne lukker. Telefonnummeret er trykt på de 100.000 postkort, som de aktive radikale har med sig rundt fra dør til dør.

Det bliver et brag af en afslutning på en skøn valgkamp, som fra sin første færd har taget afsæt i samtaler. Hør blot Morten Østergaard her:

Du kan også være med. Du skal bare melde dig til en af Facebook-begivenhederne herunder og så møde op.

Det bliver en fest - og alle, der møder en af de gode aktive, vil vide, at Radikale Venstre er en 114-årig bevægelse for samfundsforandring og gode samtaler.