Første skridt fremad mod en fornyelse af Radikale Venstres IT-platform.

Fredag den 26.juni åbnede vi op for vores nye selvbetjeningsløsning, som er medlemmernes og tillidsfolkenes indgang til deres medlemskab og forening. Den nye selvbetjening vil være det sted, man som forening, kan trække medlems- og restantlister, oprette lokale arrangementer, sende e-mails ud til medlemmer og meget andet godt
Inden da, d. 27 maj, fik vi på sekretariatet vores nye medlemssystem, som vi er i fuld gang med at blive rutinerede brugere af.

Medlemmerne vil på deres egen profil-side kunne rette deres kontaktoplysninger, se deres betaling, hvilket arrangementer de er tilmeldt mv.
Medlemssystemet og selvbetjeningsløsningen leveres af Groupcare, som har mere end 20 års erfaring med foreninger. I dag leverer de medlemssystem til bl.a. SF, Konservative, Venstre, Liberal Alliance og Socialdemokratiet og flere partier i Norge og Sverige.

Har du spørgsmål eller kommentarer til noget, så tag endelig fat i os - gerne på radikale@radikale.dk

Du kan tilgå selvbetjeningen her:https://mit.radikale.dk/