02. november

Udgivelser

Her finder du alle udgivelser af Radikalt.

- Find ud af, hvem der former politikken i Radikale Venstre, og læs mere om dine muligheder for at være med. Se billeder og video fra årets Folkemødet og kandidattræf i Odense, og lær mere om, hvorfor vand er så vandvittigt vigtigt.

Maj 2018
- Læs mere om den nye radikale integrationsplan, se billeder og video fra Vestagers 50 års fødselsdagsreception og find ud af, hvad der skete, da vi samlede ti forskellige mennesker i Husum for at teste, om der i virkeligheden er så meget, der skiller os ad, som medierne og mange politikere siger.

April 2018
- Læs hvad der skete den dag, Borgmester Leon Sebbelin sagde ja til lockout og baglandet sagde nej. Mød den radikale TV-stjerne Oliver, der er aktiv i Radikal Ungdom Aarhus. Eller bliv klogere på, hvorfor et enkelt år i fattigdom kan præge et barn for livet.

- Kom med Morten Østergaard til Vollsmose og Gellerup, og mød bl.a. Thomas, som har boet i Vollsmose i fem år, og ikke har tænkt sig at flytte. Du kan også få fyldt op på arsenalet af argumenter for, hvorfor det kan svare sig at investere i børnene tidligt i livet, eller læse mere om hvad du skal gøre, hvis du går rundt med en folketingskandidat i maven.

Februar 2018
- Kom med Morten Østergaard på besøg i Hanstholm, hvor Brian gør noget ved integrationen. Han har fulgt statsministerens opfordring og givet flygtninge chancen på sin virksomhed i Hanstholm. Men nu skal de flygtninge, han har fået i arbejde, smides ud.

December 2017
- Bliv klogere på de gode resultater ved kommunal- og regionalvalget 2017, mød det nye kuld byrødder, og se hvordan det gik, da Morten Østergaard blev lånt ud til Svendborg Gymnastikforening.

November 2017
- Læs om Kjeld Holms partiskifte, se hvordan der er at være radikal kandidat, når ens bror er valgt for DF, og finde svaret på om en DJØF'er kan finde ud af, at hænge valgplakater op.

Oktober 2017
- Bliv klog på kommunalvalgskampen, konstitueringsspillet, folkeskolens fremtidsfond, og kom på tur med paternosteren på Christiansborg.