Vær med!

Klimadebatter i hele landet, International dag i Nyborg, nye og velkendte folk i spidsen for to dialogfora. Der er altid mulighed for at at være aktiv radikal og for at få udvidet horisonten.
Klimadebatter i hele landet
Morten Helveg Petersen drager i denne tid rundt i hele landet med spørgsmålet: Kan Europa redde klimaet? Klimaet er et af de vigtigste områder, EU bør fokusere på, hvis man spørger danskerne. Men kan EU redde klimaet – eller gør vi det bedre hver for sig? Det er rammen for en række debatter, Radikale Venstre har taget initiativ til. Den første, hvor Jesper Theilgaard deltog blev afholdt på den sorte Diamant i begyndelsen af januar og da vi meget hurtigt løb tør for stole har vi arrangeret en gentagelse fredag den 1. februar på Huset. Denne gang med Søren Gade fra Venstre. De næste tre gange bliver i Odense, Aarhus og Aalborg. Læs mere og tilmelding dig her:

Genvalg og nyvalg til dialogfora
På hovedbestyrelsesmødet lørdag den 26. januar blev der valgt personer til styregrupperne for både Dialogforum for grøn omstilling og Dialogforum for socialpolitik. Louise Vinther Alis blev genvalgt som formand for Dialgoforum for grøn omstilling, og Jeanne Hust, der har været konstitueret formand for Dialogforum for socialpoltik, blev nyvalgt for formand. Styregrupperne ser herefter således ud:

Dialogforum for grøn omstilling.
Formand: Louise Vinther Alis
Fire medlemmer af styregruppe: Philip Tarning-Andersen, Torben Christensen, Anders Metz Kristensen og Bente Dahl.

Dialogforum for socialpolitik
Formand: Jeanne Hust
Fire medlemmer af styregruppe: Bente Johansen, Lise Sustmann Allen, Lise Bjerglund og Jacob Octavius Jarlskov.