Vær med til at udvikle radikal politik!

Nye formænd i både Dialogforum for sundhedspolitik og Dialogforum for erhverv- og vækstpolitik. Stærkt EU-program vedtaget.
To nye dialogforumsformænd
På hovedbestyrelsesmødet den 26. maj blev Marianne Mulle Jensen valgt som ny formand for Dialogforum for Sundhed, og Kim Østrup som ny formand for Dialogforum for Erhverv- og vækstpolitik. Det er første gang, der har været formandsskifte i begge dialogfora, som blev oprettet første gang i 2016. Både Mulle og Kim glæder sig meget til at begynde arbejdet sammen med de øvrige styregruppemedlemmer.

Du kan læse mere om begge dialogfora her:

Europapolitisk program vedtaget
Hovedbestyrelsen vedtog forslaget til Europapolitisk program med klapsalver på sit møde den 26. maj. Programmet havde forinden været til høring i samtlige foreninger i hele landet, og der var kommet både høringssvar og ændringsforslag ind. Programmet er grundlaget for EP-valgkampen frem mod maj 2019, hvor der skal vælges nu 14 danske MEP’er. Du kan læse programmet her.